Z art. 28aa ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym
( t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 506 ) Prezydent Miasta Zawiercie przedstawił Radzie Miejskiej w Zawierciu Raport o stanie Gminy Zawiercie za 2018 r. Raport obejmuje podsumowanie działalności Prezydenta w roku poprzednim, w szczególności realizację polityk, programów i strategii realizowanych przez Gminę Zawiercie, a także wykonywania uchwał podjętych przez Radę Miejską w Zawierciu.

Raport będzie rozpatrywany przez Radę na sesji w dniu 26 czerwca 2019 r.

Nad przedstawionym Raportem przeprowadza się debatę, w której zbierają głos radni oraz mieszkańcy gminy.

Mieszkaniec, który chciałby zabrać głos w debacie składa do Przewodniczącej Rady Miejskiej pisemne zgłoszenie, poparte co najmniej 50 podpisami. Zgłoszenie mieszkańca do udziału w debacie składa się najpóźniej w dniu
25 czerwca br.
, jest to dzień poprzedzający sesję, podczas której ma być rozpatrywany Raport. Mieszkańcy będą mogli zabrać głos w debacie według kolejności zgłoszeń. Liczba mieszkańców mogących zabrać głos w debacie wynosi 15 ( art. 28aa ust. 7 pkt. 2 Ustawy o samorządzie gminnym). Po zakończeniu debaty nad Raportem o stanie Gminy Rada Miejska przeprowadzi głosowanie nad udzieleniem Prezydentowi wotum zaufania.

Pisemne zgłoszenia do udziału w debacie nad Raportem składa się w Urzędzie Miejskim w Zawierciu w Referacie Biura Rady Miejskiej (pokój 102) od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Urzędu.

 

Załączniki:

- Raport nad stanem Gminy

- zgłoszenie do debaty nad Raportem