Dziś odbyła się wyjazdowa Komisja Rozwoju i Promocji Powiatu odnośnie podsumowania realizacji inwestycji pn.: „Termomodernizacja budynku Przychodni Rejonowo-Specjalistycznej w Zawierciu przy ul. Piłsudskiego 80".

Powiat Zawierciański w dniu 14.11.2018r. na podstawie stosownej umowy powierzył wykonanie zamówienia pod nazwą: „Termomodernizacja budynku Przychodni Rejonowo – Specjalistycznej
w Zawierciu ul. Piłsudskiego 80”
firmie handlowo – usługowej JUL – BUD Łukasz Pałęga z siedzibą
w Bliżycach. Plac budowy dla inwestycji o wartości umownej: 1.549.723,06 zł przekazano w dniu 19.11.2018r. Zamawiający zapewnił także nadzór inwestorski nad realizacją całości prac zlecając te czynności firmie „Konter Inżynieria Krzysztof Kasprzak”.


Wykonane prace polegały zgodnie z umową w szczególności na:
a. Dociepleniu ścian fundamentowych poniżej poziomu terenu w ilości 591,36m2.
b. Odtworzeniu nawierzchni z kostki brukowej w ilości 13,61m2.
c. Wykonaniu chodników i opasek z kostki brukowej w ilości 450,81m2 wraz z niezbędną przekładką kanalizacji deszczowej w ilości 64m.
d. Dociepleniu cokołu twardymi płytami styropianowymi w ilości 214,03m2.
e. Dociepleniu ścian zewnętrznych styropianem grubości 15 cm w ilości 2066,96m2 wraz z tynkiem silikonowym, obróbkami i rynnami.
f. Wykonaniu daszków systemowych nad wejściami.
g. Remoncie i dociepleniu kominów ponad dachem.
h. Dociepleniu stropodachu wentylowanego budynku wykonywane granulatem z wełny mineralnej grubości 25 cm, metodą wdmuchiwania do przestrzeni poziomych w ilości 2270,95m2.
i. Dociepleniu stropodachu pełnego łącznika styropapą grubości 25 cm z pokryciem papą termozgrzewalną w ilości 205,92m2.
j. Remoncie pokrycia dachów papą termozgrzewalną w ilości 2505,45m2.
k. Dociepleniu wewnętrznych stropów piwnic płytami z wełny mineralnej w ilości 1063,04m2.
l. Dociepleniu wewnętrznych ścian piwnic wełną mineralną i płytami GK w ilości 179,4m2.
m. Wymianie stolarki okiennej w ilości 65,59m2 wraz z parapetami.
n. Dostawie i montażu nawietrzaków higrosterowanych w ilości 147 szt.
o. Wymianie stolarki drzwiowej w ilości 2,86m2.
p. Wymianie instalacji odgromowej pionowej i poziomej w ilości 700mb.
q. Zamontowaniu budek lęgowych dla ptaków w ilości 10 kompletów.
r. Wykonaniu innych robót towarzyszących niezbędnych dla realizacji zadania.


Zadanie zostało wykonane w terminie umownym. Bezusterkowy protokół odbioru końcowego spisano
w dniu 16 maja 2019r. W celu sprawnej realizacji zadania organizowano cykliczne narady koordynacyjne z udziałem przedstawicieli Wykonawcy, Użytkownika i Zamawiającego.