Jak wydawany jest wypis i wyrys z ewidencji gruntów i budynków?
Wniosek należy pobrać ze strony internetowej www.zawiercie.eu, wchodząc w zakładkę Urząd Miejski - Poradnik Interesanta. W poradniku wybrać Wydział, w tym przypadku GODGIK (Gminny Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej) i znaleźć wniosek o wykonanie wypisu i wyrysu z egbil. Kiedy znajdziemy wniosek, należy go wydrukować lub - jeśli posiadamy podpis elektroniczny - wypełnić, podpisać i przesłać na adres mailowy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Wypełniony i podpisany wniosek można także wrzucić do skrzynki znajdującej się przed urzędem lub przesłać pocztą na adres urzędu. Gdy wniosek dotrze do UM - po wcześniejszym wybraniu sposobu załatwienia sprawy - zostanie przygotowany dokument obliczenia opłaty, który zawiera kwotę do zapłaty i numer rachunku, na który należy uiścić opłatę geodezyjną za zamówione materiały (dokument obliczenia opłaty zostanie przesłany pod wskazany adres mailowy lub adres zamieszkania). Po otrzymaniu potwierdzenia przelewu, dokument będzie oczekiwał na odbiór, którego forma zostanie wcześniej uzgodniona z pracownikiem wydziału telefonicznie pod numerem: 32 67 12 601 (tzn. czy dokumenty mają być odesłane pod wskazany adres na wniosku czy też odbiór nastąpi osobiście po wcześniejszym uzgodnieniu z pracownikiem wydziału - pracownik wyjdzie przed urząd i wyda je wnioskodawcy).
Jak wydawany jest fragment mapy zasadniczej, kopia mapy ewidencyjnej oraz innych dokumentów z zasobu geodezyjnego?
Należy pobrać wniosek ze strony internetowej www.zawiercie.eu, następnie wejść w zakładkę Urząd Miejski - Poradnik Interesanta. W poradniku wybrać Wydział, w tym przypadku GODGIK (Gminny Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej) i znaleźć wniosek o udostępnienie materiałów z powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. Jeżeli zamawiamy fragment mapy zasadniczej lub kopię mapy ewidencyjnej, jest to wniosek P i P3. Sposób załatwienia taki sam jak przy wykonaniu wypisu i wyrysu z egbil.
Jak składać operaty techniczne?
Operat można przekazać za pośrednictwem poczty lub złożyć do skrzynki wystawionej przed Urzędem Miejskim w Zawierciu.
Jak odebrać operat techniczny po weryfikacji?
Odbiór odbywa się poprzez wysłanie za pośrednictwem poczty lub osobiście w holu Urzędu Miejskiego, po wcześniejszym uzgodnieniu i umówieniu się z pracownikiem GODGiK. Informacje o weryfikacji dokumentacji geodezyjnej są widoczne w aplikacji iKERG’owej. Sprawy te można także uzgadniać telefonicznie pod numerem telefonu: 32 494 12 06 lub 32 494 12 03.
Jak są obsługiwani wykonawcy prac geodezyjnych?
1. Telefonicznie pod numerem 32 494 12 06,
2. Pocztą elektroniczną (mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.),
3. Usługami sieciowymi (wykonawcy posiadający konto do internetowej obsługi prac geodezyjnych Geo-Info i.Kerg).
Jak są przekazywane materiały do zgłoszeń prac geodezyjnych?
1. Wykonawcy posiadający konto do systemu internetowej obsługi prac geodezyjnych Geo-Info i.Kerg otrzymują materiały poprzez platformę.
2. Wykonawcy, którzy nie posiadają dostępu do systemu Geo-Info i.Kerg materiały otrzymują poprzez pocztę elektroniczną.
Jak są przekazywane dokumenty?
1. Wykonawcy posiadający konto do systemu internetowej obsługi prac geodezyjnych Geo-Info i.Kerg dołączają w komentarzu potwierdzenie wykonanej opłaty za zamówione/uwierzytelnione materiały/dokumenty, a następnie są one wydawane przy drzwiach urzędu przez pracownika GODGiK.
2. Wykonawcy, którzy nie posiadają konta do systemu internetowej obsługi prac geodezyjnych Geo-Info i.Kerg, dołączają poprzez pocztę elektroniczną potwierdzenie wykonanej opłaty za zamówione/uwierzytelnione materiały/dokumenty, a następnie są one wydawane przy drzwiach urzędu przez pracownika GODGiK.
Jak złożyć wniosek na Naradę Koordynacyjną?
Narady Koordynacyjne odbywają drogą mailową, zgodnie z harmonogramem na 2020 rok:
1. Dokumentację projektową należy dostarczyć minimum 10 dni przed zaplanowanym terminem narady za pośrednictwem poczty lub wrzucić do skrzynki podawczej wystawionej przed wejściem do budynku urzędu
2. Opłatę należy wpłacić po otrzymaniu rachunku-DOO na wskazany we wniosku adres mailowy
3. Po pozytywnym uzgodnieniu dokumentacji projektowej protokół wraz oklauzulowanymi mapami, jest wysyłany pocztą lub wydawany w holu Urzędu Miejskiego po wcześniejszym uzgodnieniu i umówieniu się z pracownikiem GODGiK.