REGULAMIN
POWIATOWEGO KONKURSU
„NAJLEPSZA MIEJSCOWOŚĆ POWIATU ZAWIERCIAŃSKIEGO 2020 ”
Konkurs skierowany jest: do wszystkich miejscowości z terenu powiatu zawierciańskiego.
Organizatorem konkursu jest: Zarząd Powiatu Zawierciańskiego.
Głównym założeniem konkursu jest: poznanie walorów miejscowości powiatu zawierciańskiego, w tym środowiska przyrodniczego, kulturowego i gospodarczego, poznanie lokalnych inicjatyw i zaangażowania mieszkańców w rozwój miejscowości.
I . Warunki uczestnictwa w konkursie „Najlepsza miejscowość powiatu zawierciańskiego 2020 ”
Zgłaszane do konkursu miejscowości oraz sporządzone materiały powinny prezentować wszystkie walory przyrodnicze, kulturowe, społeczne oraz gospodarcze miejscowości.
1. Warunkiem uczestnictwa w konkursie jest zgłoszenie miejscowości w terminie do dnia 17 lipca 2020r.
2. Zgłoszenia, które wpłyną po terminie naboru nie będą podlegać ocenie tj. pozostają bez rozpoznania.
3. Zgłoszenia dokonuje Prezydent/Burmistrz/ Wójt, Sołtys, Przewodniczący Zarządu Osiedla, w formie określonej w załączniku nr 1 do niniejszego Regulaminu wraz z materiałem dokumentującym miejscowość.
4. Warunkiem obligatoryjnym dla zgłaszającego jest sporządzenie materiałów konkursowych.
Materiał dokumentujący miejscowość sporządza się w postaci opisu - maksymalnie 1000 znaków na każde kryterium oceny, ilustrowane maksymalnie 4 fotografiami umieszczonymi na planszach A-4.
5. Komisja konkursowa dokonuje oceny zgłoszeń w systemie dwuetapowym:
a. Wybór jednej miejscowości z gminy na podstawie oceny formalnej i merytorycznej sporządzonych materiałów oraz ustalenie harmonogramu wizji miejscowości .
b. Ocena wybranych w 1 etapie miejscowości podczas prezentacji w terenie.
6. Informacje o terminie i miejscu ogłoszenia wyników konkursu będą przekazana po wyłonieniu laureatów konkursu.
7. Zdobycie I, II i III miejsca w konkursie powoduje brak możliwości dalszego udziału miejscowości w konkursie przez kolejne 3 lata.
Więcej w pliku poniżej: