REGULAMIN

POWIATOWEGO KONKURSU

„NAJLEPSZA MIEJSCOWOŚĆ POWIATU ZAWIERCIAŃSKIEGO 2020 ”

Konkurs skierowany jest: do wszystkich miejscowości z terenu powiatu zawierciańskiego.

Organizatorem konkursu jest: Zarząd Powiatu Zawierciańskiego.

Głównym założeniem konkursu jest: poznanie walorów miejscowości powiatu zawierciańskiego, w tym środowiska przyrodniczego, kulturowego i gospodarczego, poznanie lokalnych inicjatyw i zaangażowania mieszkańców w rozwój miejscowości.

I . Warunki uczestnictwa w konkursie „Najlepsza miejscowość powiatu zawierciańskiego 2020 ”

Zgłaszane do konkursu miejscowości oraz sporządzone materiały powinny prezentować wszystkie walory przyrodnicze, kulturowe, społeczne oraz gospodarcze miejscowości.

1. Warunkiem uczestnictwa w konkursie jest zgłoszenie miejscowości w terminie do dnia 17 lipca 2020r.

2. Zgłoszenia, które wpłyną po terminie naboru nie będą podlegać ocenie tj. pozostają bez rozpoznania.

3. Zgłoszenia dokonuje Prezydent/Burmistrz/ Wójt, Sołtys, Przewodniczący Zarządu Osiedla, w formie określonej w załączniku nr 1 do niniejszego Regulaminu wraz z materiałem dokumentującym miejscowość.

4. Warunkiem obligatoryjnym dla zgłaszającego jest sporządzenie materiałów konkursowych.
Materiał dokumentujący miejscowość sporządza się w postaci opisu - maksymalnie 1000 znaków na każde kryterium oceny, ilustrowane maksymalnie 4 fotografiami umieszczonymi na planszach A-4.

5. Komisja konkursowa dokonuje oceny zgłoszeń w systemie dwuetapowym:

a. Wybór jednej miejscowości z gminy na podstawie oceny formalnej i merytorycznej sporządzonych materiałów oraz ustalenie harmonogramu wizji miejscowości .

b. Ocena wybranych w 1 etapie miejscowości podczas prezentacji w terenie.

6. Informacje o terminie i miejscu ogłoszenia wyników konkursu będą przekazana po wyłonieniu laureatów konkursu.

7. Zdobycie I, II i III miejsca w konkursie powoduje brak możliwości dalszego udziału miejscowości w konkursie przez kolejne 3 lata.

Więcej w pliku poniżej: